S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Tovar skladom expedujeme do 24h                  Po-Pia  08:00-16:00                  ✉ info@mpledziarovky.sk                                                                                                 


Vrátenie / reklamácia tovaru
Ako vrátiť alebo reklamovať tovar

Prišiel Vám tovar ktorý nespĺňa Vaše požiadavky, alebo je poškodený ? 
Máte dve možnosti ako situáciu riešiť.




1. Vrátanie tovaru do 14
 dní

Ak ste obdržali tovar, ktorý nespĺňa Vaše požiadavky, je možné ho do 14 dní vrátiť a to aj bez udania dôvodu.

Aké sú podmienky pre vrátenie tovaru ? 

S tovarom smiete manipulovať iba spôsobom, akým by ste manipulovali v predajni.
Môžete si tovar teda pozrieť, prípadne vyskúšať. Ak je tovar zabalený v obale, snažte sa ho otvoriť bez poškodenia.
Tovar musíte vracať v pôvodnom stave s pôvodným príslušenstvom. Ak sa jedná o tovar vyrobený na mieru,
alebo o tovar ktorý podlieha skaze, nieje možné takýto tovar vrátiť. 

Ako to vyzerá v praxi ? 

Ak si objednáte toner do tlačiarne, môžete skontrolovať typ toneru a stav tonerovej kazety.
Ak si všimnete, že toner je iný ako potrebujete, je možné ho bez problémov vrátiť.
V prípade že toner odbalíte, vložíte do tlačiarne, odstránite ochranné prvky a tak ďalej,
takýto tovar už nieje možné vrátiť. Tovar je znehodnotený a jeho ďalší predaj je nemožný.

Treba si uvedomiť, že laserové tonery majú špeciálne ochranné prvky aby sa nepoškodili pri preprave
a po ich odstránení už toner nemusí po ďalšej preprave fungovať správne. Atramentové kazety
sú hermeticky uzavreté a po rozbalení je pravdepodobné, že takáto kazeta zaschne a bude nepoužiteľná.

Vrátiť môžete aj produkty ako PC myš, klávesnica a podobne. Nieje možné vrátiť napríklad otvorené balenie atramentu. 

Ak si nieste istý či je možné tovar vrátiť, napíšte nám na info@glfarby.sk alebo cez online chat,
termín dodania objednávky, prípadne číslo objednávky a v akom stave je tovar.



2. Reklamácia tovaru


Prišiel Vám tovar ktorý ste vyskúšali ale nefunguje tak ako má? Nevadí, stačí nám ho zaslať na reklamáciu.
Ak ste si objednali a použili správny laserový toner alebo atramentovú kazetu ale nieje funkčná, tovar vyreklamujeme.
Taktiež Vám vyreklamujeme tovar aj po uplynutí 14 dennej lehoty. Záručná lehota pre fyzické osoby nepodnikateľov je 24 mesiacov. Pre právnické osoby a podnikateľov (živnostníci) je to minimálne 12 mesiacov, v závislosti od druhu tovaru. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov. Záruka plynie odo dňa prevzatia objednávky. 





Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii?


V oboch prípadoch nám je potrebné tovar v prvom rade zaslať.
Tovar starostlivo zabalte a odošlite prepravnou spoločnosťou k nám.
Pribalte nám k nemu číslo objednávky a popis závady. 
Ak sa jedná o vrátenie tovaru do 14 dní, napíšte nám do balíka aj číslo účtu.



Tovar zasielajte nasledovne: 


Slovenská pošta:
MG Import, s.r.o.
919 22  Majcichov 480
info@glfarby.sk

Kuriérska spoločnosť:
MG Import, s.r.o.
Priemyselná 10/B
917 01  Trnava
0948 242 067

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NmY5MjRkO